Онлайн мобилност 31.05- 04.06.2021г.
Програма на мобилността:
Era+ Integrated Learning Challenges
31 May – 4 June 2021
Virtual mobility program
(Eastern Eur. Time)
Monday 31 May: Music, dance & Literature I
9:30 Welcome by the Headmaster.
Era song
presented by Spain’s students
9:45 -11:00 Stories Adapted and presented by the
Greek, Spanish and Slovakian students (streaming)
11:00 – 12:00 Hemingway’s “The Old Man and the Sea”-
Discussion
“Hybrids” an Arles
short film – Discussion
12:00 -12:15 Break
12:15 – 12:30 Disney’s Fantasia 2000 (video)
12:30 -13:30 German, Spanish, Romanian students
playing music, singing and dancing (videos)
13:30-13:45 Rock groups (animation)
Tuesday 1 June: Literature II & Traditional Dances
and music
9:30 -11:15 Stories Adapted presented by Romania,
Bulgaria and Germany
11:15 -12:15 Short films related to the adapted
stories’ topics: Sci-fi “The Ocean Maker”- “The song of the Rain”- “Father and
Daughter” (animation) - Discussion
12:15 -12:30 Break
12:30 – 13:15 Traditional dances and songs by
Bulgarian and Greek students (videos)
13:15 -13:45 Dances from Catalunia, Germany, Greece, Romania,
Slovakia.
Wednesday 2 June:
Games
9:30 - 12:00 Seminar on how to prepare an escape room
game and student creations
12:00 – 12:15 Break
12:15 – 13:45 Students playing educational games
Thursday 3 June: Cinema & Discussion, Artists
interviewed
9:30 – 11:30 Full length film (Studio Ghibli: Ponyo)
11:30 -12:00 Discussion
12:00 – 12:15 Break
12:15 – 12:30 Hayao Miyazaki: What it means to be an
artist
12:30 – 13:00 The ceramics of Myrto Zirini: Workshop
and Interview (video)
13:00 - 13:45 Short films made by students (Bulgaria,
Romania)
Friday 4 June: Theatre & Comics
9:30 – 10:15 Theater: Greece, Germany and Romania
10:15 - 11:15 On line Comics: Across the River Styx
11:15 – 11:30 Brake
11:30 – 13:30 Working on imagination: comics’
scenarios and vignettes
Students singing the Era song and saying goodbye
А ето и как протече ден по ден онлайн срещата по проекта:
В мобилността участваха ученици от шестте училища, както и учители, работещи по проектните дейности. Програмата започна с приветстване от директора на гръцкото училище, домакин на виртуалната среща. Последва представяне на историите, създадени от гръцките, испанските и словашки ученици, които може да видите и на страниците ни в платформата e-twinning. https://twinspace.etwinning.net/92434/pages/page/1457997
Информация ,с програмата на срещата и рекламиращия я плакат от гръцките партньори, беше поставена на видно място в училището ни.
Поздрав от директора на гимназията в Керкира, Корфу.
След кратка пауза последва представяне на шестте училища, партниращи си по проекта с различни видеа от техни изяви. Ние се представихме с видеа от изяви на фолклорната група на училището "Бисерче" , както и с видеа създадени от учениците на 10.а клас, за празнуването на Великден.
Гръцките партньори представиха откъс от анимиран вариант на "Старецът и морето", а в е- twinning бе създадена тема, в която учениците написаха какви емоции и чувства предизвиква видеото у тях.
1.06.2021
Този ден беше много вълнуващ за нас, защото представяхме пред всички партньори нашите разкази. Последва дискусия, относно разказите, както и какви чувства и емоции предизвикват в учениците историите и излъчените кратки филми, споменати в програмата. Резултатите от дискусията можете да видите в e-twinning страницата на проекта. Беше създаден падлет, в който учениците, по групи, дискутираха историите и илюстрациите по между си и написаха свои варианти за край на историите. https://twinspace.etwinning.net/92434/pages/page/1457997. Тези истории бяха писани в продължение на няколко месеца, съвместно с румънските и немските ученици като на предварителна онлайн среща, уточнихме международните групи и темите на разказите. Учениците си разменяха написаната от тях част ,а получилите ги групи, я продължаваха според написаното и така в крайна смета, бяха създадени 11 съвместни оригинални разказа, които бяха илюстрирани от учениците и техните учители по изобразително изкуство. Гордеем се с творческите си истории и илюстрации!
Последваха няколко кратки филми, по теми,касаещи проекта.След като изгледахме филмите, учениците споделиха своите впечатления в специално създадените теми за всеки филм в платформата Etwinning. https://twinspace.etwinning.net/92434/forum/207820
Лъчи и Мая от 88 СУ. Димитър Попниколов с вълнение четат своя разказ"Близначките" пред партниращите училища.
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1b06ad532395
https://learningapps.org/watch?v=piwjozwpk21
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0b48d9fe771e
https://learningapps.org/watch?v=pmn7dybvc21
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1b06ad532395
https://learningapps.org/watch?v=piwjozwpk21
https://learningapps.org/watch?v=pbyipbhg321
https://learningapps.org/watch?
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=
3.06.2021
Програмата този ден бе посветена на филма Ponyo: a movie created by Miyazaki and studio Ghibli, и учениците имаха предварително зададени задачи и дискусия на Etwinning страницата на проекта.Те бяха разделени на групи и след като изгледаха филма, последва видео с режисьора на проекта, който разказа за създаването на филма. Учениците обсъдиха отговорите на поставените въпроси и написаха свои мнения по темата, на определеното място в платформата Etwinning.
След дискусията,учениците наблюдаваха видео с известен художник и мнението му , за това какво е да си художник. Те се запознаха с работата на Митро Зирини, гръцки художник, създател на керамика ,във връзка с една от основните теми на мобилността, а именно “Изкуството”. Във видеото те научиха за техники за справяне със стреса и работа с глина.
Програмата на деня завърши с видеа от изяви на учениците от партниращите си държави,като ние показахме видеа, създадени за часовете по английски език на тема” Какво не знаем за Великден във Великобритания?” В тях учениците бяха събрали информация по темата като я представят със запис на техните гласове на английски и показване на български субтитри.
Коментари
Публикуване на коментар